British Academy Film Awards 2014

¦ Vardag
Tittade på BAFA nu, för att min babe var där <3<3<3<3<333<3<3<3<3 Han vann inget sorglit nog men han är ändå så asdfghjkl bäst och jag typ vill gråta när jag ser honom.
 
Har massa ideér på blogginlägg jag ska ta och göra imorgon så stay turned. Är ganska tött idag, för jag vaknade typ 185 ggr på natten och sedan 312 ggr till på morgonen bara mellan 8-10 för jag tror alltid att klockan är 1h mer än vad den är, för när jag tittar upp på min klocka som hänger lite dålig till så ser det ut som om den är 1h mer så jag är alltid fett stressad haaha :/:/://: Mina ögon blir typ blodsprängda kl 11 och sen ser jag död ut vid 12 så jag behöver Visine (enligt mig själv) men sömn hjälper det också så ska kubba mig till sängen snart heh
 
Är även fett sugen på ny header och kanske lite färg på bloggen och typsnitt och sånt men jag gillar designen (för att jag pillade med den i typ 70 år) så vill nog bara byta till någon annan färg, typ någon baby rosa eller helst av allt ljus-turkos (som Gabbi säkert inte vill haha) jupp jag älskar blå <3<3<3<<3
 
Babe <33<3<333<<33<<3<3
 
Btw så får jag typ alltid sån här heart opening conversation lust såhär kl sent på kvällen så det är typ bäst att jag går innan jag bombar stället med massa skit från min tumblr så att alla kommer tro att jag är ännu mer störd en vad jag redan är. Så puss puss :*











Kom ihåg mig?