Dagen för fredagen

¦ Andra Hästar , Surprise , Vardag
Alltså torsdag.. Hemm igen dock. Men imorgon ska jag till skolan.
 
Kollat på The amazing Spiderman än så länge. Kollade alla mina serier igår så har inget att kolla på den fronten. Ska fixa nått att äta väll, tvätta håret och senare ska jag iväg till stallet. Tänkte ta och hoppa lite idag! Sen så vill ja gärna prova att rida Maggie med och tror inte medryttare är där idag så ska se om jag gör det med. Tar nog 3 bussen så hinner jag känna igenom Maggie först och sen så kan jag fixa Soppan så kommer väll Ester mitt i ridpasset kanske så kan hon kanske filma lite. Sen kan jag hjälpa henne med nån av unghästarna.
Finaste ärtan, åh vad jag älskar dej


Anonym    •  

Vilken medryttare?

Svar: en tjej som ridit där länge nu
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?