Do you hear that? its the sound of NO FUCKING SCHOOL TOMORROW

¦ Vardag
:***
 
Hejdå imorgon drar vi :D:D:D:D:DD:
 
Iaf var i skolan idag men gick hem efter näst sista lektionen för att jag mådde AAAAAASSSSS illa ahha, skulle stannat i skolan annars hahha. Mår bättre än bäst nu haha så vet inte vad som hände där riktigt men jaja
 
Har packat och lite sånt viktigt. Lyckades såklar låsa min ajfån och skriva in PIN-koden fel och sen var ju PUK-koden också fel så jag fick sticka in till telenor, men dom kunde ju inte fixa en ny PUK-kod till mig för det kan bara den som äger abonnemanget göra och det är ju inte jag så när mamma kommer hem får vi fixa det, jag fixar allt såntähr precis innan jag ska resa bort eller hur är jag gryyyym..
 


Clara    •  

Haha din klumpighet är inget jämfört med min avramling isag fyyyyfffaaan

Anna    •  

Hur länge ska ni vara borta? :)

Svar: 4 dagar :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?