Liten del av helheten

¦ Photoshop , Shopping , Surprise
En utprovad hoppsadel i färgen svart med silver detaljer (alltså inte mässig utan silver på allt sån ni vet), 16' eller 16,5' som både passar ponnyns rygg och som vi trivs i. Inte alltför dyr heller.
Charles Owen hjälm, åhh har velat ha denna hjälmen sååå länge... Kommer ju behöva köpa en till hjälm men det blir bara denna om pengar blir över...
Racesafe väst, då man måste ha dom på hoppträning och då vill vi ha en snygg. Den sitter ju osså så bra.
Jump off revolution träns, har länge legat på listan. Verkar vara hur bra som helst så skulle verkligen verkligen vilja ha det till Soppan, lite väl mycket kostar det dock..
Eskadron fleece ridtäcke, inget jätteprio men har bara fodrade nu och kan bli lite varm med dom till vintern om man rider inne och inte pallar ta av det under halva passet.
Animo ridbyxor, ja ni. Skulle egentligen aldrig köpa dom om jag inte hade flera miljoner men om jag skulle få ett par så hade jag blivit glad! Snygga och man verkar få bra "grepp" i dom.
Stalltäcke Amigo 200g med hals. Har ju ett 200g nu utan hals så om det blir kallt kan man ha båda på samtidigt och så vill jag ha med hals.
Några av de hundra saker jag vill ha...
 


Julia 👌    •  

Har en racesafe väst, helt klart bästa västen jag haft, justerbar, skön, bra passform och otroligt snygg!
Om du så gärna vill ha finns det ju vissa ute på blocket för 1000:- om man har tur :)
Köpte dock min ny men men, kolla efter XS eller S (vuxen) den borde passa er :)

Svar: Ja precis, men mamma har sagt att vi kan köpa en ny senare i år! Ja det blir nog en xs vuxen eller xL barn då vår kompis har L barn men den är på för kort för oss... :D
Sharon Eden America Hajny

Silke    •  

Snygg blogg du har!!!

Svar: tack så mycket!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?