Skoldagen och lite stall

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Sorry för att vi inte bloggar förrens nu!
 
Iaf skolan var helt okej, lagade ost-och skinkpaj och jag och min buddie gjorde lite ja.. vårt egna sätt x) Pallar inte berätta mer om skolan haha.
 
Iaf ska ju passa gården till söndag och jag och Sharon kom till stallet först. Vi hade lust att rida Zwier så why not? Blev lite hoppning hihi, han blir ju bara hoppas av oss så snacka om att han var taggad! Kom upp i ca 80cm och han tvekade inte ens! Sen bytade vi och så fick Sharon rida han. Mellan dess kom både Ester och Clara och nu medans jag bloggar (tog med min data) så sitter dom och spelar GTA fem! Yes, hittade det hos dom så hihihi alla blev överglada. Bjuder på nån bild här från när jag red lillen idag och resten kommer sen!
Ni får ha lite översende med att jag är lite stor på han, vi vet men han tar ingen skada av det.
 











Kom ihåg mig?