Stall nummer #1

¦ Andra Hästar
Tidigt tidigt (okej typ halv nio) blev jag hämtad av Adelina och hennes pappa och sen åkte vi till Catina som är hennes medryttarhäst! 
 
Det hela började med att den andra hästen i stallet, Portimo hade nån slags kolik men det ordnade sig. Sen så fixade vi Catina och eftersom hon håller på att sättas igång efter en skada så lev det bara skritt från handen. Sen när vi var klara med det så släppte vi ut henne i hagen och sen så mockade Adelina hennes box! Och eftersom "mitt stall" ligger på andra sidan åkern av hennes blev jag körd dit vid halv tolv när de skulle hem. 
Detta är alltså jättesöta Catina! Hon är en maxad B-ponny och creme-färgad med en vit lyckta :') Hon är runt 20 år. Jag fotade mest men sen så gick vi runt med henne och bara pratade hihi. Kommer bjuda på mer bilder på Catina sen!
De hade två söta stallkatter och båda var så mysiga. Bar på dom hela tiden x) 
Sen på bilden till höger är det den andra hästen i stallet, Portimo som är ett sto fast jag kallade henne för han hela tiden.. 
 
Dom sista bildern är tagna av Adelina!
 
Mer om Soppan sen och resten av dagen.


Stina    •  

aw catina *.*
Min gamla medryttarponny, gulle <3

Svar: aww haha :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?