"vi dansar runt alla så dom får se hur bäst vi är"

¦ Surprise , Vardag
Denna torsdagen bjöd på mycket. Lärde mej spela det "enkla" saken på trummor (well, skitsvårt för alla tjejer) så både jag och WD (som var tålmodig och lärde mig i typ 45 min) blev stolta över oss själva! På idrotten så dansade vi och även där dansade jag med WD det gick bra väll, bedömdes på valls och fick högsta poäng :') Sen så tyckte han att vi skulle dansa förbi alla paren för att visa hur bra vi är.
 
Nu har jag ätit Sharons lasagne och mammas amerikanska pannkakor hehe gott eller vad sådär efter stallet. Dressyrade med Soppan som gick helt okej. Tror hon ätit upp halva boxen igen för hon var så seg men ja. Sen var hon väldigt ofokuserad och kollade mest på vad som hände i stallet då alla hästar togs in och fick aldrig nån jättebra kontakt med henne. Sen fick Ester rida henne med när jag hade lektion för ena barnet som har blivit superduktigt på att så i lätt sits haha x)
Nu ska jag kolla Arrow!
 











Kom ihåg mig?