Bloopers

¦ Serier , Videor
Varje gång jag kollat klart en serie söker jag upp bloopers på yt. Så sjukt roliga och SPN var bättre än alla! Under ser ni deom från senaste säsongen, säsong 9 xD Mina gullisa :') 
Ofc inte lika roligt om man inte följer serien men de är ganska väldigt snygga så lätt vart att kolla ändå +_+
 


Ester    •  

HAHAHAJA DENNA ÄR BÄST OCH LOL NÄR JENSEN TRILLAR x''D

Svar: ikr gråter för jag vill ha dom mina mina mina
Sharon Eden America Hajny

Ester    •  

Den bästa är från den scenen när misha står där med kniven i handen fast han typ drar Jensen till sig istället och ska krama honom men Jensen sitter ju på knä så han får typ huvudet mellan hans ben och jag dör varje gång ahahahaha x'D

Svar: hahaha ikr dör där varje gång
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?