I don't want to hearr about the bad blood anymore

¦ Vardag
Idag var det också chill i skolan. På svenska lektionen så blev vi indelade i grupper ( vi ska typ debattera) och jag blev ensam tjej i min grupp wäh. Killarna snackade om typ hur mycket xbox 1 kostar på wallmart och sen snackade den andra om att man inte "kör" när man kör bil egentligen typ hlt fucked och den tredje + jag jobbade så gott det gick. Jaja det var kul iaf. Sen nu på sista lektionne så skulle vi ha typ en duell där två killar fick gå ut och plugga på hinduismen i 10 min och jag och Gabbi (två tjejer) skulle köra frågesprot i klassrumet på tid där vi sammtidit skulle stå i jägarställning mot vägen - amg det var såå jobbit så ni fattar inte :@ iaf det ar också kul. 
 
Nu ska jag spela lite GT och skypa med frändz och sen ska jag kolla TVD och chilla hehe
 
 











Kom ihåg mig?