I need to stop

¦ Natur , Vardag
Ett citat ur Fifty Shades of Grey, "Oh, I don't make love. I fuck.. hard"
Jag när jag läste det: Oh shit this is gonna be good, och så läste jag typ 100 sidor till ahah
 
Iaf så har jag hjälp Ebba med att fixa hennes design, det var egentligneninget stort men ja. Sen så har jag städat på mitt rum och gjort om [igen] haha. Nöjd iaf.
 
 


rememberthiis.blogg.se    •  

Fint du har det :

Svar: Tack =)
Sharon Eden America Hajny

rememberthiis.blogg.se    •  

:)*

FredrikT    •  

Snyggt!

Svar: tack så mycket =)
Sharon Eden America Hajny

alice och emma    •  

jätte snyggt!

Svar: åh tack!
Sharon Eden America Hajny

   •  

häftigt!

Svar: man tackar =)
Sharon Eden America Hajny

Matilda    •  

Vad fint! ;)

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny

Johana Duggin    •  

Intresserad av träning & Motivation?
kika in hos mig lite snabbt då :D










Kom ihåg mig?