Inkallning och ivägsläpp

¦ Stallet , Surprise
Det övade vi på idag.

Pga inställd idrottslektion så han jag 4 bussen idag. Åkte själv igen... Iaf så kom jag till stallet och fixade Soppan snabbt och så gick vi ner i ridhuset. Började med att löslongera henne i skritt och trav. Sen gick nästan hela passet ut på att träna på att kalla in henne och sen släppa ut henne. Hon blir nämligen lite småsur på en när man ska visa henne ut och småstuddsar på stället och blir sur, tror hon älskar mej heheh. Sen så övade vi lite på hov och att sträcka på halsen. Det mesta gick bra och så. Mellanåt så löslonherades hon i alla gångarter. Höll på i typ 20 min för då skulle jag hinna tidigare bussen hem (han den) och kännde inte att det var lönt att hålla på lite till och sen vänta i evigheter.... :)
Mitt hjärta 











Kom ihåg mig?