Tackar alla läsare!

¦ Vardag
Vi har faktiskt fått fler besökare om dagen nu sedan vi blev länkade på ponnysanning. Så några av er stannade och det är ju kul att se! Tack så mycket för att ni följer vår blogg =)
 
Annars idag så kollade jag på TV och sen sov jag ytterligare nån timme. Förkylningen satte igång och har en väldans huvudverk som inte vill gå över trots alvedon... Mår inte helt hundra från magen heller och halsen gör ont. Får se om jag går till skolan imorgon. Tråkigt att bli sjuk såhär i början på terminen då allt startar i alla ämnen så missar man det. Jaja sånt får man väll leva med.
 
Beroende på hur jag mår får jag se om jag åker till stallet. Har inte sett min plutt på hela helgen och idag så vill så gärna träffa henne och får gosa med henne. Men får se, är hellre hemma en dag från stallet än åker dit och mår illa.
Snart ska vi ju osså söka in till gymnasiet och har ju ingen kolla alls typ. Det enda jag vet är att Böke är mitt förstaval och mer än så har jag inte funderat över. Måste kolla lite mer på Böke och om man väljer till något och sedan vilka mina andra val ska va...


Sanna    •  

Glad att ponnysanning länkade så jag hittade den, kollar in här bokstavligen 24/7! Älskar denna bloggen :)

// Sanna

Svar: Åh, så sjukt kul att höra! Det är jättekul att höra att jobbet man lägger på inläggen lönar sig och att man har sånna fina och snälla läsare som t.ex du :3 tusen tack :")
Sharon Eden America Hajny

Cissi Larsson    •  

Härlig bild! Fin blogg du har :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på min blogg :)

Svar: tack =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?