det är inte lätt...

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
..att rösta till TCA FÖR ALLA MINA SERIER KROCKAR I SAMMA VOTINGPOLL OCH JAG VET INTE VEM JAG SKA VÄLJA??? Typ väljer jag nån från Glee blir den från TVD, Arrow och Teen Wolf ledsen osv ju... Iaf försökte jag variera så mycket om det gick på serie och film delen men på musik körde jag ju One Direction när de fanns annars de jag gillar :)))))
 
Iaf varit i stallet typ. Skulle filma men Sharon glömde minneskortet så red ut båda två istället. Jag red Soppan och Sharon Vinnie och vi red bort till den längre slingan. Red där två varv med mycket galopp eller ja en del. Sen så red vi bort till den andra slingan som vi tog en runda på. Soppan var pigg när hon va bakom Vinnie men lite smårädd för saker när hon va först. Sen spolade vi båda hästarna och släppte ut dem i hagen. Tog in Spirit och tvättade hennes öga + sår och sen så mockade vi en kärra i hagen innan vi stack hem. Svarta små streck kom fram sen och de kliar ju som attans så kom hem och duschade direkt. Ska kanske hitta på nått med Erika och Sara sen!
älskar mitt linne <3











Kom ihåg mig?