Hööks hiss hösten 2014

¦ Gaby , Åsikter
Chaps /// Ridbyxor /// Blått schabrak /// Grönt schabrak /// Täcke
 
I det stora hela tycker jag hööks verkligen har lyckats med nästan allt denna hösten/vintern. Snygga färger och enkla mönster som verkligen faller mig i smaken!


Anonym    •  

Hejsan, såg en av era fail videos på yt och kände direkt igen det "ridhuset/ladan". Det ligger väll i Vellinge? Jag provred faktiskt en skäckfärgad Dponny där för snart 2 år sedan som hette Dixie :)

Älskar era yt videos, kramis!

Emmie    •  

Hejsan, såg en av era fail videos på yt och kände direkt igen det "ridhuset/ladan". Det ligger väll i Vellinge? Jag provred faktiskt en skäckfärgad Dponny där för snart 2 år sedan som hette Dixie :)

Älskar era yt videos, kramis!

Svar: Japp det stämmer, det var vi som hade Dixie innan :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?