Hoppande köttbulle

¦ Surprise
Jobbade idag, bara 7 dagar kvar nu yey. Var riktigt jobbigt att stå och gratta grus i typ två timmar under strålande sol så vart riktigt trött när jag sedan åkte till stallet haha.
 
Bestämmde mig för att hoppa Soppan lite och omg så fin hon kändes! Hon taggade verkligen till trots hettan. Klart hon blev lite trött mot slutet och började slarva lite med benen men annars är jag jättenöjd! Gabbi åkte iväg till ÖG efter att vi vart klara så jag spolade Soppan och slängde ut henne i hagen och fick fixa Vinne själv. Longerade henne lite och det gick bra, dock drog hon lite åt grinden i det ena varvet.. släppte sedan ut henne och fyllde vatten till dem samt att jag mockade två kärror. Vid sju tiden kom C och hjälpte mig att dela av en bit av den nya hagen som vi sedan släppte hästarna i och oj vad glada dem blev haha! 
 
Hjälpte C lite till i stallet sedan körde hon mig hem! Är fruktansvärt trött nu och ska upp tidigt till FHS imorgon också, ska bli sååå kul hihi. Så länge får ni en bild från idag och resten kommer i ett annat inlägg :]
 


jessica jansby.    •  

gud så fin blogg du har, känns så somrig! :)

Svar: tack tack! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?