"Nej för du ska väl inte ha brunnar hemma"

¦ Surprise , Vardag , Videor
Hahah idag på jobbet alltså. Började med att snacka om vem som typ lagar mat hemma och så sa jag att när jag bor själv kommer jag köpa snabbmat varje dag eller typ värma köttbullar i mikron, sedan började ju J,K och S skämta om att jag skulle bo i en husvagn så att jag skulle spara på hyran för att ha råd med snabbmat och sånt hhahah. Strax därpå blev det översvämmning i stallet så när J skulle sopa bort skit från brunnarna så att vi kunde skyffla vatten blev det stopp i en annan brunn. J fick gräva med hela handen i brunnen och ta upp sånt riktigt skit och jag bara "Sånt kommer jag aldrig göra, så jäkla skabbigt" och S bara" Nää för du ska ju inte ha brunnar hemma" och vi typ dog av garv haha.
 
Sitter här och är lyssnar på en låt som Justin har gjort. Den är väl inte släppt än och har inte heller någon aning om när han släpper den, vad den heter eller nåt alls om den. Dock låter den ju skitbra så jag hoppas att han har tänkt släppa den snart. HÄR kan ni lyssna på den. Aida är här nu också haha men hon är hos Gabbi bara :]
 
 











Kom ihåg mig?