ogräs i överflöd

¦ Vardag
Ja, idag var min första dag på jobbet. Hittade först inte riktigt men typ lite över tio började jag arbeta. Det jag gör är att jag rensar ogräs för en liten förrening med 44 hushåll och ja. så har ett litet område typ. Idag rensade jag ogräs i typ 4h sen fick jag sluta. Det var jäättevarmt så höll typ på att dö.... Min handleader är iaf snäll, men själva jobbet är ju jättetråkigt. Hade dessutom glömt mina lurar så kunde inte lyssna på musik och det är ju bara jag som jobbar där så...
 
Sen när jag kom hem var pappa och min lillasyster här så fick leka med henne tills min storasyster och Sharon kom. Sen så snckade vi och åt och så åkte pappa och dom hem typ nyss. Vår storasyster är fortfarande här men aa hon snackar med mamma. Så har inte precis kunnat blogga idag. 
 
Som ni säkert har märkt så har bloggningen blivit mindre och mindre hela tiden. Sharon jobbade ju och eftersom hon inte åkte till stallet hade hon inget speciellt intressant att blogga om. Så förhoppningsvis börjar hon blogga lite mer medans jag går i dvala typ. Nej men ska försöka blogga det är bara det att det blir lixom tråkiga inlägg och jag har ingen lust att skriva dom och ni har ingen lust att läsa dom... Men ska försöka komma på nått roligare att blogga om..


Matilda Blomqvist    •  

vilken fin header du har! Har du gjort den själv? :)

Svar: japp det har jag :p tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?