hello 911 my sock is falling down inside my shoe

¦ Andra Hästar , Kreativt , Outfits , Vardag
Kom nyss hem från jobbet och har duschat och tvättat håret. 
 
Händer inte så mycket nu när jag jobbar då Gabbi tar stallet för det mesta och jag bara gör samma sak om och om igen. Jobbet är endå väligt chill så jag är mer än nöjd eftersom jag får en hel del summa pengar hihi. 
 
På tal om inget så är jag så häääääääär sugen på at göra om på mitt rum nu nu nu... Har köpt en ny matta och framkallat nya bilder som ska sättas upp (fast lite annorlunda nu) och sedan vill jag köpa fler vägghyllor och en till stol så att mina buds kan sitta bredvid mig utan att klaga #claranilsson. Sen så ska jag köpa tre canvasramar eller vad det heret + tre små stativ och graffitti färger att spreja lite med och sånt. Det hela går faktist inte på så mycket pengar så jag har bestämmt mig för att lägg ungfär 1200kr på mig själv av mina sommarjobbspengar och sedan får resten gå till hästen =)
 
Favorit shettisen och favorit outfiten som jag btw hade på 1D konserten.
 


Clara    •  

HEHEHEEHEHEHEHEHE

Mathilda    •  

Vad jobbar du någonstans? :)

Svar: mcr =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?