If one of my favorite singers crowd surfed at a concert I would just carry them away to my house

¦ Vardag
Igår var DEN bästa dagen i mitt liv. Så fruktansvärt obeskrivligt, finner inga ord. Började ju lite roligt, (förbandet sög) så jag stog helt döende och stirrade så vakterna tvingade i mig vatten för att de tyckte jag såg blek och sjuk ut eller nåt haha. Sen var vi ju sååååå sjukt nära scenen så asdfghjkl ja det var bäst. Liam kastade vatten som han drukit på os och jag fick skit mycket på mig sen kastade en vat mer på oss hahha - bäst helt enkelt.
 
Idag var ju första dagen på jobbet också, mycket lättare än vad jag trodde så det är en stor tumme upp. Hämtade ut mina 52 nya polaroid bilder seda, ska ju göra om lite på mitt rum hade jag tänkt. Var ett tag sedan nu. Ska dock vänta tills jag har skaffat mig allt jag vill ha innan jag sliter upp korppen och börjar fixa om haha. 
 
Liam bara "call mehh"
 


Elin    •  

allt bra?

Ida - foto & häst    •  

Men åh så roligt!! Så glad för er skull!
sv; så roligt! åhhh de var ju mindre roligt haha ;) jo tror det också! ska bara höra med min pappa nu oxå, om han kan bidra hah! han kommer säkert bara varför ska du ha en sån plötsligt??? jag bara för jag inte har något liv hahhaha loooool men så sant asså ;))

♫♪ sandra    •  

åh vad roligt att du var där!

Svar: ja det var riktigt härligt!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?