it’s a beautiful day to give me money

¦ Surprise , Vardag
Började fundera på en sak igår kväll typ. Tänkte att istället för att varje dag skriva om dagen, så som vi båda brukar göra så kunde man ju vlogga någon dag och lägga upp det istället för att skriva, eller? Hade ni gillat det? Bara typ en eller två gånger, såklart hade vi skrivit också men inte hela tiden.
 
När vi endå snackar film, frågestunden är filmad och så, jag har bara inte orkat sätta mig och klippa för när jag gjorde det och skulle rendera så brallade programet ur och stänges så ja... Gör nog det idag igen. Är sugen på att redigera filmer för har såå många nya låtar att göra film till men har liksom inget nytt material så det känns så fruktansvärt tråkigt och onödigt på samma gång när ni redan har sett alla lipp typ 100k gånger tidigare... 
 
Tänkte även att jag kanske skulle göra små mini-filmer på beställning, två-tre minuter långa bara. Men jag har inte kommit så långt på den idén än haha. Om jag skulle börja, hade någon av er varit intreserad? Det skulle vara gratis, nu i början i alla fall och sedan eventullet om det skulle bli populärt så skulle jag få ta betalt för det..
 
Ska till ÖG idag för att ha lektion för lillasystern och även för ena ungen. Är inte där så länge och jag kanske kan bli körd hem eller till jägersro så att jag kan komma hem tidigare haha
 
Hahah jag minns detta såå väl. Ester bara dog av flabb och jag bara låg där i typ 100 år innan jag kunde resa mig hahah
 


Adelina    •  

Det hade varit jätte kul med sådana videos! :D

Ja, jag hade varit intresserad av att beställa en video ;)
Kram

Svar: okej så kul :D
Sharon Eden America Hajny

Julia    •  

Vad har ni för bett på Soppan på dom två bilderna? :)










Kom ihåg mig?