mån dagen

¦ Vardag
måndag igen. en vecka efter konsären....
 
förhoppningsvis så kan denna veckan innehåll lite finare väder. idag får soppan vila, mest för att jag inte kan komma på sista gånger hon vilade så det betyder nog att det är dax att hon ska vila. fast nu när jag tänker efter så vilade hon både måndag och tisdag förra veckan och då kan jag visst det rida henne idag. jaha får rida två ponnys då. ska iaf först till ög och ha lektion för ena barnet och sen till stallet. tanker är att rida ut på vinnie och jessie men ev så ombestämmer jag mig haha vet inte. sen måste vi mocka hagen osså. uppdatering kommer efter ridpassen då haha, ingen som fotar idag dock!


Silke    •  

Ja, bra väder hade inte skadat.. Men det kanske skulle bli varmt nu torsdag&fredag!

Svar: Åh det hade ju varit skönt :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?