sista klassdagen för 9b

¦ Natur , Vardag
åh så sorgligt. 
 
Spelade brännboll, kubb haha sharon såg inte en sista kubb-grej bakom kungen så slog hon ner kungen och vi typ ville gråta av skratt för killarna blev så jäkla glada för de van. Det var episkt. Fast vi vann fler gånger haha. Lite irländs julafton haha det tar så hårt på mej så jag föll ju hela tiden. Sen kom pizzaexpresen med typ 10 stora familjepizzor, 27st pizza sallader och massa läsk. Killarna som sagt att de skulle äta mycket åt typ minst och vi tjejer åt mest haha, eller jag ja. De tyckte det var kul för jag åt hela tidne haha. Och då var typ hälften kvar haha. Pausade lite efter maten och körde dunkgömme fast efter en omgång så blev det lyssna på gammla låtar medasn gabbi och betty kastar gräs på varandra. Sen var det sånna gammla gubbar som grillade en hel gris ueh.. Halva lägenheten är full av gräs nu. Sen så fick vi sticka hem eller vissa skulle bada men inte vi. Kameran var ju med och det är ju mest killarna som vill fota med den så ska se om det finns nån bra bild att visa.


Sara - Träning och hälsa    •  

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har
Jag har en Dagens blogg tävling på min blogg, skulle vara super kul om du ville vara med! :)

Kram!










Kom ihåg mig?