Deep inside my dark heart, there might be a little bit of love for myself

¦ Kreativt , Vardag
 Jahop, gick snällt och frågade vår so-lärare om vi kunde skita i lektioen efter lunch för att få sluta tidigt, argumentet var "men komigen, det fredag" och jao, kom hem 12:10 istället för 14:50 :):):):):):))):)):):):)):)
 
Känner inte riktigt än vad jag vill göra, förmodligen spela lite sims, men jag vet lixom inte om jag vill skapa nya simmar eller likxom wut. You see my problem here????
 
Anyvay så jaop hahah har inget och säga för skolan var bokstavligen tre lektioner där vi bara pratade och åt hahah, btw ni kanske har några önskeinlägg elr nåt?
 
Arkivbild på hur min vägg inte ser ut idag.


Stina    •  

Heej!
En allmänt lite wierd fråga, vilken buss tar ni haha?
Jag bor två hus ifrån er, hoho ^^

Svar: 144 =) haha gör du?
Sharon Eden America Hajny

Adelina    •  

Kommer ihåg att jag frågat er innan men mitt minne ääääger så jag kommer inte ihåg svaret... -.-
Så, vart var det nu ni beställde de bilderna ifrån? :) :)
Kram

Svar: Ehm Japanphoto tror jag ^^
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?