Funktionen ur en kalkylator

¦ Vardag
Startade dagen med spanska och det var bara allmänt chill eftersom vi satt i grupper och snackade om våra texter men vi blev klara fort så snackade bara om annat. Sen var det matte och då hade v i Oscar som är en väldigt inteligent vikare som gillar elever med brett vokabulär och så ska man dfiniera alla ord man är familiär med. Jobbade i vilket fall som helst med Noel med funktioner och grafter. 
 
Sen var det slöjd och då jobbade jag vidare på mitt Marvel-mönster som börjar bli "klart"! Läararen tyckte det var fint iaf och jag är osså nöjd över det. Lunchen var asgod men man fick för lite och jag och Linn snodde två extra fiskar var när det inte stod nån lärare och vaktade maten typ...
 
På elevens val fortsatte jag på min slöjdsak och sen hade vi datasalen med Oscar igen oh jobbade vidare på våra miljödagböker. Josse och Sara som jag satt mellan tryckte upp typ 1000 kalkylatorer på datan så skärmen täcktes av dom, vi stängde av varandras datorer, Sara vände på skärmarna och gjorde så att Linn fick starta om sin data pga att hon tryckt in random knappar c:
 
Nu så är jag hemma och ska kolla gårdagens ep av TW där jag redan vet vad som händer :( kommer böla sönder...
 











Kom ihåg mig?