I'm the rebel type to never do what I'm supposed to

¦ Sharon , Åsikter
  
Favorite text: Har typ 805 st men ja om jag måste välja så blir det  "Pros and cons of boys:                                                                                                                                             Con: They’re dicks                                                                                                                                            Pro: Their dicks   "
My view on drugs and alkohol: Oxycodone, weed, canabis, meth, Lemmon 714 and on top of that a Vodka please.
Things that makes you scared: Människor srsly, trånga utrymmen och mörker ahaha
Fav book: The fault in out wallflowers
Things I do on rainy days: Förmodligen så åker jag till min jobbiga ponny som måste motioneras.
1 tip for drug addicted: Visine, bitchos
A problem that I've had: Komma upp ut sängen haha
The last song you heard: 
Fav disney character: Bambi
"i have no feelings or emotions just sarcasm running through my veins" Sådär halvt åtsidå inlägg haha puss på er alla våra fina läsare :*
 











Kom ihåg mig?