Längtan till sommaren stiger

¦ Natur
Puh, så är GHS slut för iår. Typ alla bloggar jag läser har laggt upp bilder på vad dom köpte osv och man blir ju så avis! Detta faktum får mej att länta till... FHS!
 
Alltså att jag har noll kronor på mitt konto gör inte saken bättre men enda, hästmänniskor (alla människor) vill ju bara ha så mycket och jag vill alltid ha nytt till Soppan eller mej. Men i vilket fall som helst har det fått mej att längta till sommare och FHS. Förhoppningsvis får vi sommarjobb (typ måååste få) men de pengarna ska ju gå till en sadel till Soppan. Räknar med att ha kunna betala inträdet och sen bara kolla på alla saker man vill gråta över att se men inte kunna köpa. 
Detta + en grimma köpte vi förra året på FHS.
 
I vilket fall som helst: iår kommer antingen en av oss, ingen eller båda ha sommarjobb uner falsterboveckan. Ska iaf dit minst en dag och kolla mässan för det är så sjukt kul att kolla på alla snygga grejer även fast det blir snålt om shopping. 
 











Kom ihåg mig?