Markarbete 2.0

¦ Stallet
Gick till skolan, gick hem från skolan, med en bekräftad skadad arm.
 
Min ena kompis när jag kom från syster:
Hon: Vad är det med dig?
Jag: Äsch en muskelbristning bara.
Hon: Vad är det?
Jag: En tumör. I huvudet. Duh
 
Hemma sov jag, kollade TVD och kollade på TV sedna åkte jag till stallet. Allt gick bra. Hade först lektion för dottern och sedan fixade jag min egna fjutt som var hur duktig som helst. Ester la fram trav och gallop bommar i ridhuset som vi gick över. Lyckades sedan ta sönder min hårsnodd och wuäh vad jag hatar att ha utsläppt hår (:((:(:(:(:(: Det suger ahahha. Det fastnar i ögonen och hela facet och minst sagt i munnen. Uärk. Kom iaf hem för någon halvtimme sedan och ska nu spela sims hihi
 
 


Clara    •  

Ett tips är att inte böja dig så som du gör över bommarna. Hon ska inte ha något extra stöd eller lättande i sitsen. Du ska rida på som normalt annars brukar hästar börja göra en big deal av bommar om man rider på för mycket^^
Bara ett tips :*

Svar: Det var mer för att driva på lite extra och soppan skulle jag fan vara glad över om hon taggade till lite haha ;)
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

Haha ja klart hon ska tagga till men det är bara det att bommar ska dem bara rulla över. Taggade ska dem gärna vara men det kommer ofta inte av att man trycker fram dem, det måste dem hitta själva med hjälp av beröm och en är resten upp till dem ju ^^

Svar: Ja men endå
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

Ja asså det var bara ett tips! :)

Svar: Jag hann inte skriva klart och sen gick det inte genom mobilen längre haha så puss puss men ja jag varierade lite, dock får hon bättre frammåtbjugning nät man lättar på sittsen :))
Sharon Eden America Hajny

Clara    •  

Jaha haha okaj!

Svar: Men aja, på böke så ska vi rätta till sånt ahhaha xd
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?