Så kan det också gå

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Gav mej på att hoppa Maggie idag men det gick inget vidare och hoppar ganska annorlunda jämfört med Soppan och Zwier och så har jag inte hoppat på typ 3 veckor så hängde inte med så bra. Fick inte fram henne det minsta heller så när vi kom in i studdsen alldeles för sakta så trillade jag av när hon vägrade på andra hindret. Efter det blev hon surtant och vägrade på bara halva kryss och hur mycket jag än drev och smackade och la till spöt blev det inte mycket bättre. Fick till nått bra språng på slutet och sen skrittade jag av.
Det roliga var att jag inte red det andra hindret x)
 
Sen så lekte vi med Soppan i ridhuset, jag och Ester då. Tog fram en sån pilates boll som hon kollade på med skräckblandad förtjusning men sen så trampade hon på den så den gick sönder x) Aja, sen busade Ester runt med henne som vanligt som hon tyckte var roligt. Efteråt tvättade jag av hennes ben lite och sen fick hon gå in i boxen!
Kollat en ep av TW nu (därför jag bloggar så sent) och ska kolla en till nu!
 











Kom ihåg mig?