Sammanfattar dagen

¦ Andra Hästar , Vardag
När vi kom till stallet fixade vi Soppan och Maggie för en tur till gräset.
 
Sharon började rida Soppan och Ester Maggie så fotade jag tills jag och Ester bytade. Maggie är så stel i munnen så man får kramp i händerna av att hålla i tyglarna för hon lägger seig så tungt i handen (!!) så blev lagom arg på henne...
 
Sen red jag Soppan som känndes såååå fin idag. Lite tillbakadragen i galoppen och hade svårt för att kicka igång den. I traven och skritten så gick hon i en fin form och känndes väldigt lätt. Sen så rejsade vi lite som hon behövde då det var ett tag sen! Båda hästarna uppskattade det och Soppan taggade verkligen till hihi. Filmade en massa så kanske klyddar ihop nån film.
 
Sen red jag Athena och idag gick det verkligen bra! Ester och Sharon kunde stå på mitten medans jag skrittade runt på fyrkanten och fick fram henne i trav själv enkelt och travade själv på fyrkanten! Det kändes så bra att vi testade lite galopp med, första gånger med ryttare! Fast då sprang Ester föra hihi.
 
Jaha, sen åkte vi typ hem och vi stack till Clara och kollade film och nu har vi landat hemma och ska fixa bilder och filmer.
Jag och Maggie idag











Kom ihåg mig?