2k14 - 05 - 15

¦ Serier , Vardag
Morgonen började med att vi skrev Geografi NP som gick bra, det var relativt enkelt dock ganska mycket att skriva. Alla lärare på lektionerna efter var jättesnälla så på engelska körde vi en frågersprot och min grupp fick delad första plats med bestie Erikas, så haha win för oss. Sedan var det spaghetti och köttfärs till lunch och jättegod sallad, på rasten chillade jag ,E, S och Gabbi på fotmbolsplanen medans fyra killar kastade amerikanskfotboll runt oss. Tyskan var också chill, gjorde korsord och läraren berättade roliga histoerer om hur hon hade skällt ut ett par elever och sedan lät hon oss lyssna på en låt som sätter sig i huvudet med mening bara för att retas lite, haha. På SO:n tittade vi på film och sedan på idrottet hade vi fys-pass, så dagen i helhet var fett nice. 
 
Nu ska jag kolla ikapp alla TO som jag inte kollat på, typ 5 eller 6 ep:s tror jag haha opps .___.
 
Woop woop 











Kom ihåg mig?