6 Maj

¦ Andra Hästar , Surprise

Igår mådde jag inte alls bra men var endå i skolan, idag däremot stannade jag hemma men eftersom det var min stalldag åkte jag dit vid fyra.

Gick först och betade med Soppan i ungefär 15 min. Eftersom det blåste och var fett kallt orkade jag inte sitta ute länge och hålla koll så fick bli lite kortare idag än vad det blev igår. I alla fall så finns det väl inte mycket att säga där förutom att hon blir fett sur när hon måste sluta äta och typ halv stegrar. Tönt.

Red sedan Maggs i ridhuset och hoppade lite. Hon stannade ett par gånger men annars var hon relativt framför skänkeln så jag är endå helt okej nöjd med passet.

Ska nu duscha och tvätta håret och efter det ska jag kolla igenom lite matte som jag måste repetera eftersom vi skriver NP imorgon. Är inte alls nervös egentligen efter att vi gått igenom tidigare års NP och det verkar inte svårt, fast sen blir man lite pressad på tid och så, så allt verkar svårare än vad det är haha

 
 
 


Mathilda    •  

Hej! Ni får ju ta och anmäla er till vår pay and jump på bökeberg den 18 maj!! :D

Svar: Soppan är skadad så det blir inget :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?