En ponny värd mycket.

¦ Surprise , Vardag
Skolan började underbart tråkigt som vanlig för att vi har B-språk och det suger balle enligt alla, och tätt in på det har vi matte som är ******* **** för att vi räknar typ sannolikhet och träddiagram och sånt som bara rör till det ännu mer i hjärnan, men ja jag tror ni fattar. Efter lunch är klass 9B alltid pigga, glada och flummiga vilket resulterar i att man får minst lika lite gjort som på förmiddagen fast av en bättre och roligare anledning. På elevens val satt jag och Gabbi + 4 killar vid ett bord och löste CS konflikter mellan två, en spelade ett Frozen spel för 3 åringar på min ajfån och var allmänt oaktiv och den fjärde satt med ett plåster på hakan av en okänd anledning. Fysiken var precis som elevens val flumm och här skrattade vi mest åt Asatrons myt om hur världen uppkom.
 
Som gabbi sa tidigare åkte vi till jägers och fixade lite ärenden och sedan for jag och Ester vidare till stallet.När jag tog in snäckan ropade jag efter henne och hon kom i fullfart och stannade precis vid mig. Den känslan alltså! Red för E idag och hon hade lagt upp bomövningnar på volter i ridhuset och ridpasset i helhet känndes grymmt bra. Började med att värma upp på längre tygel och sedan jobbade jag på att böja och forma för skänkeln i båda varven samt att jag gick över solfjäder bommar, vilket gick riktigt bra i slutet, som till och med E kan hålla med om. Fick tänka på min sits och även på sittben och hästen fick jobba ordentligt, så vi var nog lika trötta efter passet båda två. Rengjorde alla grejer efteråt och sedan åkte vi hem igen.
 
 
 


Ande    •  

Hur hög är Soppan? :D

Svar: Jag älskar att du byter namn varje gång du kommenterar, men eftersom du aldrig har sagt något elakt så stör jag mig inte på det, bara så du vet haha^^
Soppan är 136 i kmh.
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?