földagen nummer ett

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Hööks fick se oss först idag och där köpte vi som sagt två par ridbyxor. Ett par svarta helskodda och ett par jeans från JH collection helskodda. Ester fick sej ett lami-cell schabrak till Jessi som välkomstpresent!
 
Väl i stallet gick den första 30-45 minuter åt att titta/leka med fölet. Så sjukt gulligt så det inte går att beskriva! Han blev väldigt social efter ett tag och naffsade på oss men lillen har ju inga tänder så han fick naffsa så mycket han ville. Jag och Ester lekte med han och han verkade tycka det var jättekul. Studsade fram till oss och började hoppa och stegra och skutta och bocka. Fööör söt. Sen tillslut fixade vi Soppan. Red bort till gräsängen med terränghinder. Jag och Ester cyklade i förväg och byggde upp ett hinder. Det är jättehögt gräs där haha så fick trampa ner en massa och på bilderna kan man bara se halva hästen. Red både dressyr och hoppade lite och hon känndes superfin. Framåt och inte alls lat även fast det var varmt. Hon hoppade jättefint och det var mycket lättare att komma bra på hindret med lång ansats och lång bit efter hindret och min sits blev endå helt ok. Eftersom Sharon ridit dit fick jag rida tillbaka. Tog sin lilla tid då jag skrittade större delen av vägen. När vi väl kom hem så spolades hon av och sen så var jag med fölet tills vi skulle hem typ hehe.
liten och pussglad!
 


Adelina    •  

AMEN GUUUD Skönheten har fått en skönhet som också är SVART MED VITA MÄRKEN, ÄNNU EN SKÖNHET, ååååhhh <3<3<33<3<3

Svar: Hahaha ja visst :)))))) <333333333333333333
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?