i dont ship…i yacht. im not a low budget bitch

¦ Djur , Vardag
Iadag mådde jag inte bra + att jag inte kunde sova i natt så jag var trött också.. Skulle haft redovisning på engelskan, inte nervös för jag vet att jag inte behöver snacka om det inte går och en annan i vår grupp var endå borta så vi skulle inte kunna göra det endå. So:provet gör jag i morgon och frågorna visste jag redan så ja hahah
 
Levde på alvedon, en skål nudlar och ett knäckebröd samt en Wasa sandwich och klockan halv stack jag hemifrån i träningskläder då jag bestämmt mig för att jogga till stallet. Sagt och gjort joggade jag till stallet, dock tog jag en senare buss med Ester för att jag inte ville åka själv haha. I stallet bestämmde jag och E oss för att ta hundarna och köra en joggingrunda och jag kan inte säga ett det blev mycket till joggning men en tredje del (haha) sprang vi nog. Sknt att bara snacka också. Hann inte göra någon med hästarna, och Soppan kan endå inte ridas så vi skulle bara betat med henne egentligen så det blir lite längre imorgon istället. En kompis ska förmodligen med till stallet omoron också plus att vi ska fota för vi firar ett år sen Soppan kom så det blir lite nya biler imorgon också. När vi kom tillbaka med hundarna efter 1h var det dax att jobba till bussen och jag joggade hela vägen från stallet till bussen utan håll eller att bli törstig, vilket jag inte brukar klarara så det kändes fett härligt. 
 
 











Kom ihåg mig?