I'm gonna let my heart decide if this is real

¦ Vardag
Idag började jag 9:15 och slutade 11:55 så dagen var såååå chill. Spelade dessutom ett spel på matten och sen vart det bara slöjd haha. Det var väldigt varmt dock så jag dog av värmeslag haha..
 
Har inte gjort något speciellt sedan jag kom hem, dock ska jag spela sims nu heh. Dom har btw släppt biljetter till Coachella 2015 och jag är såå ledsen att jag inte kan gå :( men jag och Gabbi har bestämmt oss för att vi SKA åka dit någongång. Har btw fått sommarjobb på MCR yeeey
 
Coachella förkortningar som änvänds på festivalområdet haha
 


Adelina    •  

Åh vad trevligt! Vilka veckor ska ni jobba där? :D

Svar: Ensålänge är det bara jag (Sharon) som fått jobb där. Mellan den 16 juni och 11 juli är jag där :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?