jag drar energi från pappersarbete

¦ Kreativt , Natur , Vardag
Idag var det dödligt varmt här nere. Vi solade och solade och hade lektioner som vanligt. Dagen gick snabbt, på sista lektionen hade vi vikarie och då fick vi jobba på våra uppsatser. Satt längs bak med Gabbi, Sara och Josse och vikarien var dö trisst och kollade på oss hela tiden. Han sa till oss några gånger och om vi sabbade vår sista chans skulle han flytta isär oss, meeeen vi klarade oss haha. 
 
När jag kom hem var mitt rum i akutbehov av städning så passade på att damsuga resten av huset också när jag väl var igån. Efter det bestämmde jag mig för att ta itu med alla papper vi fått under terminen vilket resulterade typ 800 år av sortering - men jag älskar pappersarbete så det var inte så farligt endå. 
 
Hoppas ni får en toppen fredag och helg, så är det snart sommarlov!











Kom ihåg mig?