Klassresa 9B

¦ Kreativt , Natur , Vardag
Drar en kort sammanfattning av helgen, mest för att inlägget hade blivit meterlångt om jag skulle ha berättat allt. 
 
Vaknade med en otrolig halsbränna, men den blev ganska mycket bättre efter 8 halstabletter. Kom till stugan och fixade allt inne, sedan sprang vi runt lite och dampade. Efter det hade vi fem-kamp och vårt lag sög haha men Gabbis var värre sååå... Vid 11:30 eller något sådant mådde jag piss och ville spy, haha bölade för jag mådde illa, gick och la mig vid 12 men gick upp och tog frisk luft vid halv 1 igen. Alla förde extremt mycket oljud och vi tjejer släckte ner först vid halv 3. Helan natten var orolig och alla gick fram och tilbaka mellan vårt och killarnas rum och dörren öppnades och stängdes jämt, ughh.. Klockan 4 satte en kille på musik och de började hålla på och prata skit högt. Så så var det med den nattens sömn..
 
I morse spelade vi lite brännboll med de som inte hade åkt än (typ 15 pers eller nåt sånt)  tills det började ösa ner och sedan åkte vi hem för att bara någon timme senare åka på teater. Kom nyss hem från det, och pjäsen var grym haha. 
 
 











Kom ihåg mig?