myggbett och sådant

¦ Natur , Stallet , Vardag
Som sagt orienterade vi idag och det gick skit bra för vi fick A heh. Sammlade alla kontroller och kom innan sluttiden för A-nivå så det var gött. Plockade på mig 8 myggbett också men jag är bäst på att inte klia på dem så de försvinner snart. Åkte till stallet direkt efter att jag kommit hem från orienteringen där vi btw fick sluta tidigare också.
 
Tog 2 bussen till stallet med 50% batteri på mobilen, red lite snabbt på grusvägen och Soppan skötte sig super. Gosade såklart med Zeus också och matade Mira med godis hah. Fixade ny sadel till Soppan och resten av vecka ska vi väl packa tror jag. 
 
Åkte till hööks för att Ester skulle handla, var skittråkigt faktisk. Är inte alls sugen på att handla HÄST grejer (misstolka inte, ger du mig pengar går jag och handla för det såklart) men för tillfället är jag sugen på andra grejer än hästgrejer. Har lite andra anledningar också men men...
 
 


Angie    •  

Hej förstår inte så mycket om flytten :/ ( trög) kan ni förklara lite? Varför ska ni flytta till ett nytt stall?










Kom ihåg mig?