no time for cameras

¦ Vardag
Hitentills har jag inte varit produktiv alls.
 
Sov till typ 10 sen spelade jag lite sims, kollade lite star wars, spelade sims... ja tills nu då Ester tyckte vi skulle blogga. Ska kolla lite mer star wars och sen ska jag nog städa mitt rum lite. Men bara lite. Imorgon så ska vi till stallet tidigt så blir nog ingen bloggning förrens mot kvällen/eftermiddan. Kommer fota betesläppet och Esters nya häst och kanske lite på gården!
 
Imorgon:
Åker till stallet och packr det sista + mockar de delar av hagen Soppan har gått på nu när hon fått beta. Körd Soppan och Crulle till betet ungefär kl halv tolv. Soppan ska släppas med Jessie i en hage och Crulle med Spirit i en annan. De får bekanta sig lite och sen så ska vi gå en promenix med dom, testa att binda upp dom på uppdindningsplatsen, hälsa på människorna i stallet osv.


Klara    •  

Ska ni fota på ribban?
Och isåfall om ni ska fota ponny-klasserna på lördag?
:D

Svar: åh ja det är denna lördagen.. får se, antagligen inte :s beror dock på om vi ska till stallet och om vår kompis vill med och fota, tråkigt att sitta själv =D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?