solig stalldag

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Åkte till stallet vid tre med Ester och Clara.
 
Väl i stallet träffade vi två medryttare som hade ridit. Jag tog in Soppan och tvättade såret och sen gick jag lite med henne bara. Efter det red jag Cruella som tydligen hade bockat och stegrar med en av medryttarna tidigare. Clara fick leka lite ridlärare till mej. Gick sådär, hon är lite annorlunda bara. Sen red Clara henne lite men efter ett tag så gick jag in i sadelkammaren och så satt jag och snackade med Rebecca (en av medryttarna) hihih hon är sååå trevlig. Clara och Sarah mockad ehagen och jag, Ester och Rebecca löshoppade Maggie som hoppade typ 115cm idag utan problem! Hon var superduktig. Sarah gav oss även en kur för Soppan ben som fortfarande är svullet men nu går hon utan linda över. Såret ser fint ut så nu hoppas vi på att svullnaden går ner och tills dess ska benet/hoven stå i en hink med kallt vatten i 20min per dag och sedan ska en blodcirkulerande salva smörjas på.
 
Sen åkte Rebecca hem och jag och Ester myste i hagen med pånisarna. Solade lite på Soppans rygg, bästa solstolen hihi. Aa, myste lite med Mira och fotade hästarna i hagen. Hoppade lite studdsmatta innan vi stack till bussen och åkte hem!
 
Har precis ätit och fixat bilder samt kollat lite böcker vi har som någon ev ska köpa, tjäna lite pengar och så hehe.
Cruella


LIENE    •  

Jättefin bild!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?