Trååk lördag

¦ Spel
Jag har fått lite bloggtorka därvar suger min bloggning och detta inlägget blir därför varken så intresant eller långt.
Idag har jag spenderat stördta delen av dagen till att bygga ett hus i sims som jag blev väldigt nöjd med. Jag var och lämmnade kattmat hos än vän till famijen och jag har kollat serier samt bakat kladdkaka. Jag är själv ganska trött men sammtidigt är jag sugen på nudlar och har en extrem skirvlust och det bara kliar i fingrarna. Dessvärre har jag ingen Power Rade denna lördagkväll vilket jag har haft några helger i sträck och eftersom jag inte heller har någon annanstans att få energi ifrån kommer jag förmodligen inte få ut alla mina ideere i skriftlig form. Så ja mer en detta blir det inte idag, sorry.
 
 


Kaka - SIMSING.blogg.se    •  

Gillar det här huset riktigt mycket., Du råkas inte vilja lägga upp det för nedladdning?

Caroline Winterdaughter    •  

gu ge miiiig!










Kom ihåg mig?