Bloggade visst inte igår

¦ Andra Hästar , Stallet , Vardag
Drar gårdagen lite snabbt då. APL först och sen for jag till ög. Red Soppan på stubben utanför och det gick väll sådär. Hon var lite ofokuserad och sen var det lite backigt så hon tyckte det va nå väldigt jobbigt att galoppera... Red i ca 40-50min skulle jag gissa. Eftersom det var kolsvart så såg jag inget (no shit) men jag höll osså på att somna hela tiden... Sen skulle jag, Emma och Elin ta bussen hem men nä då, bussjäveln kör bara förbi oss.. Så jäkla drygt asså. Som tur hämtade deras mamma och pappa oss så ja. Sen när jag kom hem så kollade jag på tv så bloggade inte..

Idag då. Var på APL som vanligt, idag fick jag göra mycket så det var kul! Även hittat ytterligare 2-3 nya favvohundar. Efter att jag kom hem stack jag till böke. Fixade Joe och så red jag till ridhuset. Väl där träffade jag Linn och Lady så vi red och snackade. Han var väldigt duktig för att ha vilat så pass länge dock lite lat. Sen eftersom Linn alltid velat rida Joe så bytade vi, alltså fick jag testa Leyyddaaaaan! "Massiv" lite go häst, dessutom rider Linn western på henne så fixk lära mig massa nya signaler. Hon var jag också väldigt duktig och mysig att rida, speciellt eftersom jag red barbacka.

Efter det så skrittade vi upp och så tvättade jag Joes ben för de var jätteleriga samt tvättade hans mugg som är nästan heeeelt borta nu. Sen fick han en godnattpuss så stack jag till bussen. Sitter och väntar på buss 2 nu!
Här har ni en bild på mej och Lady!











Kom ihåg mig?