I ÖG känner vi oss hemma

¦ Kreativt , Natur , Stallet , Surprise , Vardag
Idag var första dagen på praktiken och det gick väl r. Grymt tist egentligne men jag hinner sticka hem på lunchen och hitta på något i alla fall. Slutar fett sent också och det är väl värst av allt... På lunchen idag hann jag gå till parken och fota lite orangea och gula löv (för jag har typ inte hunnit det heh) så drog mig entligen ut idag!
 
Halv fem tog jag bussen till stallet och cyklade på en förjävlig cykel dit. Bara det tog väl typ 20 min + att dem gjorde något på järnvägen som tog typ hundra or eftersom dem inte fick upp de jäkla bommarna så att maskinen kunde åka bort från spåret så att vi kunde komma förbi och assa sånt... Och med det menar jag att det blev dressyr i ridhuset i typ 50 min. 
 
Soppan gick jättebra (med tanke på att vi inte ridigt ordentligt på typ 2-3veckor nu) och sökte sig dessutom låååångt ner och trampade på bra. Hon var bäst helt enkelt. I ög trivs vi nog bäst i alla fall!
 
Edit: Glömde säga att jag ska kolla på min nya skola på torsdag då mamma och jag ska träffa rektorn. Ska bli spännande och jag hoppas att jag kan börja redan nästa vecka!
 











Kom ihåg mig?