If only I was given a dollar for every time I made myself look stupid in front of a cute person

¦ Kreativt , Shopping , Vardag
Idag fick jag komplimanger om mina ögonbryn och det höjde mitt self esteem såååå mycket haha
 
I alla fall så var det praktik idag och det är så jäkla tråkigt så jag hoppas verkligen att rektorn på real säger att jag kan börja redan på fredag haha. Var hos läkaren idag och hon såg inget fel på mitt blodtryck dock ska jag tillbaka imorgon för en mer nogran koll och eventuellt blodprov och sånt.. 
 
Åkte inte till stalelt då jag har fruktansvädr huvudvärk och jag måste vila + att jag kom hem väldigt sent också så vår kära vän Rebecka pysslar lite med Soppan idag. Mamma kom hem med en ljusslinga som jag har pysslat upp runt om i rummet och dessutom fick jag en ny jacka så jag r glader idag haha.
 
 
 











Kom ihåg mig?