life's just a uteritt med andra hästar

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Idag var jag hemma för att finnsnogingenbraanledningegentligen. Men ja, sov till 11 typ sen kollade jag film och åt sen typ halv två somnade jag till typ kvart över tre igen. Sen bar det iväg till stallet.
 
Red ut med Emma och Elin. Red ut till gräsvägen där vi tog 3 vändor i galopp och sen en på grusvägen med. Soppan blev lite tramsig på vägen för vattenpölarna blänkte och sen blev hon lite fjunig om allt. Sen vid en punkt fick hon fnatt och bara stack ut i åkern och sen märkte hon att det var lite tung att galoppera snabbt i den upp plöjda jorden så då stannade hon och så kunde vi fortsätta. Strax innan vi skulle hem så bytade jag med Elin som red Lise för hon bara drog på och det blev lite kalabalikum så jag skulle sätta henne på plats lite. Väldigt pigg och stark, tror det var för at hon har ett så smått steg så vill hon hinna med de andra och så sticker hon lixom. Men jag fick lite bukt på henne och hon kunde galoppera hemmåt i en lugn takt sen och till och med skritta lugnt när de andra travade. Skrittade hem och så sen fixade vi hästarna och strax därpå var det dax att sticka till bussen.
 
Kommit hem och ätit och hjälper Sharon med den nya headern! På tisdag ska jag gå och kolla på ett gymnasium osså så ja.
Detta är då Lise som Sharon red i måndags till video.


JOHANNAOFSWEDEN ★    •  

Vad fin!

Svar: tack!
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?