Pluto has always been a planet for me, that’s how loyal I am.

¦ Cute boys , Sharon , Stallet , Tumblr , Vardag
Tycker inte ni också att jag bloggar på tok för mycket??? Äsch jag har nog ingen ursäkt denhär gången..
 
I lördags var jag och mor min och kollade på boxplaten ju. Det nämnde jagväl sist eller? I alla fall så var det jättefint där och vi har skrivit kontrakt och så. Och inte för att skryta eller så men det är faktiskt Silfvershiölds herrgård som vi tillhör så...
 
I söndags (igår) var jag på stan med mamma, köpte ne väska och sen var jag på stan med Gabbi, Clara och Ester igen och tog en kaffe och köpte en plånbok och så, så det var mysigt. 
 
Idag var jag ledig (låt mig ta ut min frihetslycka ASDFGHJKL), dock var jag på skolan och red Joe för sista gången samt lämnade lite grejer till Clara som honskulle lämna vidare hah Nu har jag inte gjort nåt väsrt intressant, drogar en och samma låt och bara föra att så länkar jag den nedan till er också. Ska antagligen till IKEA strax också. Bloggar imorgon! (Dock ska jag till skolan och stallet men jag svär på Soppan) Cheerios.
 
Babe ♥♥♥
 











Kom ihåg mig?