the fluff is back

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Idag var jag i ög medans Sharon och mamma kollade på stallet I klågge.
 
Fixade Soppan och friserade henne lite. Lindade hennes ben och så red jag ut på stubben. Försökte hitta en plätt med ok underlag och som var hyfsat plant. Stubben är ju enorm så har mycket plats att välja på! Iaf så började jag samla henne, skritten går hon ju perfekt i nu. Traven var lite mer sådär, hon var lite slö, asså kändes som att underlaget drog ner henne ganska mycket. Hon var iaf mjuk och fin. Då jag kännde mig osäker på underlaget och inte ville pressa fram henne så bestämde jag mig för att köra lite intervaller istället då på raksträcka. Hon kändes ganska kämpig, hon tog lixom i ordentig i galoppen, såg hennes ben lyfta upp till skyarna när hon galopperade... Efter tre vändor så travade jag hem och sen avslutade jag i ridhuset med lite arbete i traven som gick jättebra. Tryckte ut henne i hagen (bokstavligen haha...) och sen så fixade jag ihop hennes grejer. Tänkte stanna längre än vad jag gjorde men lusten dog bort så åkte hem vid 3 med Adelina! Trevligt sällskap!
Lite ög memories åh blir ledsen bara av att tänka på dom...











Kom ihåg mig?