tre ponnys

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Var i skolan som vanligt, Hanna slutade idag så det var lite tråkigt... 
 
Aja åkte direkt till ög efter skolan och först ut var Kalinka. Hon var något mer frustrerad idag, lixom i måndags så blev det så mcyetk för henne att hon bara lyssnade men idag satte hon sig på tvären. Blev mycket att hon stannade och ryggade i full fart osv bara för att hon ville slippa undan arbetet jag krävde av henne. Hon förstod dock genas vad jag ville med att ställa henne och flytta för skänkeln och var väldigt fin i skritten. Traven var hon fin i det ena varvet och det andra var hon mer trottsig och mer bestämd med att få genom sin vilja. Inget jag hade lust att säga emot då hon blev ganska arg på mig. Sen så gav jag lite tips till Rebecca som ska rida henne.
 
Efter det red jag Dalton barbacka i ridhuset. Han var fin som vanligt, väldigt lätt ponny som gör vad du ber om. Sen var det Soppan som jag red barbacka i ridhuset med lite bommar. Två galoppbommar med 2 språng mellan som hon klarade fint i båda varven samt en solfjäder i ett hörn med tre bommar. Gick sådär i skritten men i traven satte hon solfjädern som en smäck i båda varven!
 


Julia    •  

Ni ser ju på rätt mycket serier ;)
Undrar om ni vet var man ska se Faking It online? Behöver ej vara svensk text :)

Svar: en serie jag faktiskt inte kollar men http://www.cucirca.eu/?s=faking+it&submit=Go eller http://vodly.to/tv-9993-Faking-It vet ju inte om det är rätt serie men ja :P
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?