XIAT this is what describes me

¦ Musik , Sharon , Vardag , Youtubers
Kollade Ricky's snapstory imorse och då spelade han denna låten så visste jag först inte vad det var för låt och jag kunde inte shazama den då jag var på mobilen (tänkte inte på ipaden då DET VAR MORGON OKEJ?? DÖM INTE) så jag laddade ner shazam till datorn och då kom denna underbara låt upp. Så kollade jag på YT om jag kunde hitta den men NOPE. Den hade för sjutton inte släppts än??? Så frustrerad som jag ar lyssnade jag på teasern a.k.a 24 sekunders långt klipp på repeat  typ 3 hundra år OCH NU 275 TIMMAR SENARE TWITTRA INTE ARTISTEN, NEJ, UTAN JC ATT LÅTEN HAR SLÄPPTS. Så jag donerade 12kr till earorgasm och repeatar HELA låten för en gångs skull. Tänkte bara ni ville veta att min tragiska händelse slutade bra. (är lite over exited till bion haha). KÖP DEN HÄR BTW











Kom ihåg mig?