All for one

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Haha bara för jag lyssnar på HSM2 låtar x)
 
Idag var det bara att gå upp kvart i sex och ta bussen till stallet för att ha helg-APL... Strömen hade gått så var bäckmörkt i stallen när vi mockade och staket var utan el med. Vi var i villket fall som helst snabba och blev klara vid elva! Eftersom vår mat är färdigmat som ska värmas så kunde vi inte heller värma den så blev till att vi fick Donken mat istället wiho! Alla åkte in till Donken med bilar och elever så åt vi mummsig mat där. 
 
Väl tillbaka skrittade jag ut med två andra (en från min klass och en från trean) med Soppan och de två på skolhästar. Blev typ skritt i ca 30-35 minuter. Sen mockade jag Soppans box och sen var det em-stalltjänsten kvar. Efter den så åkte jag hem med Lina (tjejen från trean vi skrittade ut med) för hon har bil och bor precis vid oss typ så kom hem typ precis. Red alltså inte Joe men gör nog inget så får Sharon rida han imorgon.
Nu ska jag kolla nya Arrow avsnittet!











Kom ihåg mig?